خدای من
حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
****یا امام زمان ادرکنی ولا تهلکنی****
خدای من
نویسنده هما | تاریخ : چهار شنبه 18 آذر 1394

من خدایی دارم

که همین نزدیکیست

نه در آن بالا ها

مهربان خوب قشنگ

نام او الله است

چهره اش نورانیست

گهگاهی سخن می گوید

با دل کوچک من

ساده تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد

او مرا می خواهد

او مرا میخواند

او همه درد مرا می داند

یاد او ذکر من است

در غم و در شادی

چون به غم می نگرم

ناگهان رقص کنان می خندم

که خدا یار من است

که خدا در همه جا کنار من است

او خداییست که همواره یاد من است

او مرا میخواند

او همه درد مرا می داند

 

 



نظرات شما عزیزان:

اینهیه
ساعت21:23---18 آذر 1394

حق باتویه عزیزم!!!!!!!!!!!

حق با من نیست حق با تمام کسایی که این شعر رو قبول دارن

من این شعرو بیشتراز هر چیز دوست دارم

نمونه های دیگه ای هم دارم بعدا میزارم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir